اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

ناامیدی «سازمان»از تاثیر آشوب های خیابانی

ناامیدی «سازمان»از تاثیر آشوب های خیابانی 

ارگان سازمان مجاهدین (انقلاب) پس از یک ماه آشوب طلبی و مقابله با انتخابات با شکوه ملت ایران اذعان کرد اغتشاش خیابانی بی فایده و غیرقابل تداوم است. سایت«امروز» با «تظاهرات اعتراضی خیابانی» توصیف کردن آشوب طلبی تصریح کرد: ساده اندیشی است اگر تصور شود این روند می تواند موفق شود و اگر در چارچوب استراتژی و راهبرد مشخصی از مبارزه سیاسی صورت بندی نشود، قابل تداوم نیست و پس از گذشت زمان رفته رفته مستهلک می شود.

ادامه مطلب ...

گزارش «وطن امروز» از دلایل پیشنهاد تازه رئیس بنیاد باران

چرا خاتمی ناراحت است؟ 

ادعای خاتمی و هم‌کیشانش در برگزاری رفراندوم و نیز بحرانی جلوه دادن شرایط کشور به دلیل ناکامی و شکست سنگین آنان در انتخابات است. طرح برگزاری رفراندوم یقینا بی‌احترامی به همه ملت ایران است؛ بویژه 40 میلیون نفری که پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و 5/24 میلیون نفری که آقای احمدی‌نژاد را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب خود برگزیده‌اند.

ادامه مطلب ...

مهمترین ماموریت " محمد خاتمی " (2)

مهمترین ماموریت " محمد خاتمی " (2)

  
او تنها 6 روز پس از انصراف از کاندیداتوری به نفع موسوی، سفرهای خارجی اش را آغاز کرد. از ابتدای فروردین تا 20خرداد 1388 که دوره اوج مبارزات انتخاباتی موسوی تلقی می شد، خاتمی نزدیک به یک سوم این ایام (20روز) را از ایران غایب بود!
ابتدای فروردین برای سفری 8 روزه به استرالیا رفت. بعد از این سفر، فقط یک هفته در ایران ماند و سپس عازم ترکیه شد تا با دبیرکل «سازمان نظامی ناتو» دیدار کند! این سفر نیز مقارن با حضور «باراک اوباما» در ترکیه بود! روز 20اردیبهشت برای سفری 5روزه راهی عربستان گشت. جنجالی ترین سفر «محمد خاتمی» که گفته اند راز این «حلقه مفقوده» را خواهد گشود، سفری 4روزه در 11خرداد به تونس بود که باز هم از قضا، 2روز پایانی آن با سفر رئیس جمهور آمریکا به مصر همزمان شد.
منابع آگاه می گویند همان هنگام که «باراک اوباما» با هیات بلندپایه ای از مقامات دولت آمریکا در مصر به سر می برد، خاتمی نیز از تونس به مصر سفر کرده است تا در باب احتمال شکست «میرحسین موسوی» و حوادث پس از انتخابات با آن هیات گفت وگو کند. اگرچه خبر این ملاقات- به روال معمول و البته بسیار منطقی!- در یک جمله «تکذیب» شد، اما از رازآلودی مجموعه این سفرها نمی کاهد؛ سفرهایی که در پرکارترین روزهای مبارزات انتخاباتی بسیار عجیب و غریب به نظر می رسد. آیا این غیبت 20 روزه خاتمی، با تکذیبیه های تکراری و کسالت آور «موجه» می شود یا روزی، راز آن «حلقه مفقوده» در پروژه ناکام مبارزه مدنی و دلیل ستایش های رئیس جمهور آمریکا از اصلاح طلبان را فاش خواهد کرد؟ افشای آنچه که البته فاش بود!.....
ادامه دارد

آقای هاشمی اینجا کوفه نیست!

نشنیدید که وقتی هاشمی با حرف‌های خود، قند در دل غربی‌ها آب کرد، ملت غیرتی شد و ندا داد: «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»... و آقای رفسنجانی این بار خطاب به مردم‌ و نه جرزن‌ها گفت: ان‌شاءالله موفق باشید! ماجراها داریم ما با این آقای هاشمی.

ادامه مطلب ...

برادر زن آشوب طلب کیست؟

برادرزن میرحسین موسوى از هدایت کنندگان آشوب هاى اخیر بوده است. الیاس نادران، نماینده مردم تهران با نوشتن یادداشتى، برخى از ناگفته هاى آشوب هاى اخیر تهران را افشا کرد.
وى در بخشى از این یادداشت که خطاب به هاشمى رفسنجانى نگاشته شده است فردى را معرفى کرده و گفته که «این فرد برادر همسر یکى از سردمداران آشوب بوده و مدیریت بخشى از اغتشاشات را به عهده داشته است. وى که از ۱۰ سال پیش با خانمى داراى سابقه همکارى با گروهک منافقین ارتباط داشته، در خانه تیمى دستگیر شده و اعتراف کرده است که سفرهاى متعدد به آمریکا داشته و بخشى از آشوب ها را مدیریت کرده است.» پیگیرى هاى خبرنگار «جوان» بیانگر آن است که فردى که در یادداشت الیاس نادران به وى اشاره شده، شخصى به نام شاپور کاظمى، برادر همسر میرحسین موسوى است. وى از بدهکاران سیستم بانکى کشور مى باشد.