اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

دلایل انتخاب 21 وزیر پیشنهادی از زبان رئیس جمهور

احمدی‌نژاد در گفتگوی مستقیم تلویزیونی با مردم:
دلایل انتخاب 21 وزیر پیشنهادی از زبان رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با اعلام اسامی وزرای پیشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی، عمده ترین دلایل انتخاب آنان را برشمرد.

ادامه مطلب ...

آقای کروبی چرا در سال 1355 در مراسم سپاس اعلیحضرتا شرکت کردید

آقای کروبی چرا در سال 1355 در مراسم سپاس اعلیحضرتا شرکت کردید 

اما سؤال کوچک از آقاى کروبى که تیغ آخته اش در برابر نظام اسلامى پایین نمى آید، این است که: حضرت شیخ شجاع! بدون این که پاى دیگران را وسط بکشید، خود شما، شما که از هیچ کس نمى ترسید، چرا در بهمن ماه ۱۳۵۵ در مراسم «سپاس اعلیحضرتا» شرکت کردید و تمناى عفو ملوکانه نمودید تا از زندان آزاد شوید؟

ادامه مطلب ...

تی‌شرت‌های بنی‌صدر در حمایت از میرحسین

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، جوان نوشت؛ در ایام پس از انتخابات و همزمان با اغتشاشگری‌های جریان وابسته به موسوی در تهران، در شهر هامبورگ برخی از چهره‌های وابسته به بنی‌صدر تی‌شرت‌های سبز اهدایی وی را که منقش به تصویر میرحسین موسوی بود بین هواداران میرحسین در این شهر توزیع می‌کردند! نکته جالب اینکه وقتی این افراد با اعتراض چهره‌های ایرانی و مذهبی مبنی بر رفتار نادرست آنها مواجه می‌شدند به سبک اغتشاشگران وطنی خود با مشت و لگد پاسخ اعتراض‌ مدنی افراد را می‌دادند
  

می گفتند عالیجناب قاتل حالا می گویند قهرمان!

می گفتند عالیجناب قاتل حالا می گویند قهرمان!  

همکار خارجه نشین نشریات زنجیره ای تاکید کرد اصلاح طلبان به هاشمی خیانت کردند و اکنون می خواهند از او استفاده کنند.
به گزارش کیهان، کاملیا - الف که زمانی با روزنامه فائزه هاشمی (زن) همکاری می کرد و به مصاحبه با کسانی نظیر بیوه شاه معدوم و ابولحسن بنی صدر پرداخت، می نویسد: اصلاح طلبانی که هاشمی را قهرمان می خوانند، در دوره خاتمی او را در انظار مورد تمسخر قرار دادند و به او خیانت کردند.
وی می افزاید: اصلاح طلبان یک دهه پیش توهین و افتراهایی به هاشمی نسبت دادند. همه بخاطر می آورند که چگونه در اواخر دهه هفتاد، دو روزنامه نگار برجسته [!؟] آقای اکبر گنجی و عمادالدین باقی با نوشتن کتابهای «عالیجناب سرخ پوش» و «عالیجناب خاکستری» حیثیت هاشمی را نشانه گرفتند و او را مسئول قتلهای زنجیره ای دانستند. این کتابها دست به دست می چرخید و نوشته های آن دهان به دهان تکرار می شد. او مردی تشنه قدرت و مرموز خوانده شده بود که می توانست انتقامهای سنگدلانه ای از مخالفین خود بگیرد. هاشمی این نوشته ها را خواند و ساکت ماند و دوازده سال طول کشید تا همین جماعت بار دیگر او را قهرمان بخوانند و خانه اش را دق الباب کنند.
گفتنی است چند سال پیش، این خبرنگار زنجیره ای به همراه عطریانفر و چند نفر دیگر با جورج سوروس (سرمایه گذار انقلاب های مخملی) در منزل وی ملاقات کرده بودن

اعتراف به حضور ضدانقلاب در جبهه ائتلافی میرحسین موسوی

اعتراف به حضور ضدانقلاب در جبهه ائتلافی میرحسین موسوی 

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، حسن یونسی در سایت "سلام " نوشت؛ جنبش سبز این روزها به وضوح از نبود استراتژی رنج می‌برد.
این جبهه بزرگ در درون خود ایده‌های بسیار متفاوتی را جای داده است. در یکسوی آن جریان‌هایی قرار دارند که ریشه همه مسائل را جمهوری اسلامی می‌دانند، جریان دیگر با ولایت فقیه مخالفند و گروهی دیگر معتقد به تغییر قانون اساسی هستند. ما باید پشت رهبران باشیم نه یک قدم جلوتر، نه یک قدم عقب‌تر.
کیهان در این باره نوشت؛ وی ادعا کرد خاتمی، موسوی و کروبی طرفدار اجرای کامل قانون اساسی هستند اما روشن نکرد که اگر این ادعا واقعیت دارد پس چرا با طیف‌های ضدانقلاب مخالف جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی در یک جبهه مشترک قرار گرفته و همکار شده‌اند و چگونه می‌توان از بدنه خواست پشت سر رهبران خواستار حمایت از قانون اساسی باشند در حالی که سران جنبش خود با گروهک‌های ضدانقلاب و ضد قانون اساسی به ائتلاف کامل رسیده‌اند.
گفتنی است یونسی وزیر اطلاعات دولت خاتمی پیش از این از هشدار مکرر خود به برخی احزاب دولتی نظیر مشارکت مبنی بر اینکه شما نم‌ توانید هم در حاکمیت باشید و هم رفتار اپوزیسیونی پیشه کنید خبر داده بود.