اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد؛

دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد؛
تشکیل کمیته‌هایی برای جلوگیری از تعرض به امنیت و جان مردم

خبرگزاری فارس: «سعید جلیلی» با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله جدی با هرگونه تعرض به امنیت، جان و حقوق مردم، خبر داد که کمیته‌هایی به این منظور در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد؛
تشکیل کمیته‌هایی برای جلوگیری از تعرض به امنیت و جان مردم

خبرگزاری فارس: «سعید جلیلی» با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله جدی با هرگونه تعرض به امنیت، جان و حقوق مردم، خبر داد که کمیته‌هایی به این منظور در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه 40 میلیون رای مردم با اقتدار از قدرت مردم در عرصه‌های مختلف پاسداری می کند.
سعید جلیلی گفت: نظام جمهوری اسلامی با همان قوت و اقتدار که از آرای 40 میلیونی ملت پاسداری می‌کند اجازه نمی‌دهد حقوق شهروندی آحاد مردم نادیده گرفته شود و انتظار طبیعی مردم آن است که باید از اقتدار و ظرفیتی که هوشیاری و مشارکت 40 میلیونی مردم ایجاد کرده به شکل حداکثری در جهت منافع و امنیت ملی استفاده شود.
جلیلی انتخابات اخیر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواند که نشان داد جمهوریتی قوی پشتوانه اسلامیت نظام است و افزود: مشارکت، رقابت و شفافیتی که در این انتخابات به نمایش گذاشته شد جمهوریت نظام را در پررنگ‌ترین شکل آن به نمایش گذاشت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ابتدایی‌ترین انتظار و خواست مردم را پاسداری و استفاده حداکثری از این دستاورد بزرگ در همه عرصه‌های داخلی و خارجی دانست و گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه 40 میلیون رای مردم موظف است با اقتدار و صلابت هر چه بیشتر از حقوق ملت دفاع کند.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی قانون را بهترین شاخص و میزان خواند و تاکید کرد: هیچ‌کس حق ندارد به هیچ بهانه‌ای با عبور از قانون حقوق ملت را نادیده بگیرد.
وی با اشاره به ماهیت مردمی نظام جمهوری اسلامی اقتدار آن را بر همین مبنا دانست و گفت: نظام با این اقتدار همچنانکه به هیچ دشمن خارجی اجازه نمی‌دهد به حقوق ملت ما تعرض کند در داخل نیز چنین اجازه‌ای را به هیچ‌کس به هیچ بهانه‌ای نمی‌دهد.
وی افزود: نه اصول ارزشی و نه قواعد دموکراسی اجازه نمی‌دهد کسانی با عبور از قانون مشارکت و آراء ملت را انکار کنند و یا در مقابل کسانی به بهانه مقابله به رفتارهای خلاف قانون خود مرتکب خلاف قانون و نادیده گرفتن حقوق مشروع انسان‌ها بشوند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با یادآوری تاکید همیشگی رهبر معظم انقلاب بر احترام کامل به حقوق مردم تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های دینی کارگزاران نظام موظف به پاسداری از دستاوردهای ملت و در عین حال حفاظت از حقوق مشروع آنان هستند.
جلیلی افزود: در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از ستم بر آن باید همزمان با پرهیز از اعمال ظلم و ستم باشد و این تذکر رهبری معظم انقلاب است که بارها همگان به خصوص دستگاه‌های مربوطه نسبت به آن متذکر شده‌اند.
نماینده مقام معظم رهبری یادآور شد: ایشان در جریانات اخیر با حساسیت فراوان دستورات اکید به مسئولان و دستگاههای مختلف صادر فرمودند تا خدای ناکرده به کسی ظلمی نشود و چنانچه برخلاف موازین به کسی فشار وارد شده یا ظلمی در حق کسی رفته به دقت بررسی و پیگیری شود و ایشان به همان میزان که بر پاسداری از آرای مردم و نتایج آن تاکید داشتند بر مقابله جدی با هرگونه تعرض به امنیت، جان و حقوق مردم هم تاکید فرمودند.
جلیلی خاطرنشان کرد: موارد یاد شده بر اساس این دستورات صریح و اکید مقام معظم رهبری است و کمیته‌هایی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در حال بررسی و پیگیری آن است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با خاطرنشان ساختن نارضایتی مقام معظم رهبری از هرگونه رفتاری که خلاف این اصل باشد به سخنان صریح ایشان در نماز جمعه درباره کوی دانشگاه اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب لزوم این مراقبت را مکرراً به دستگاههای ذیربط تذکر داده و التزام به آن را مطالبه کرده‌اند و حتی به طور مشخص برخی موضوعات و حتی مصادیقی را که در جریان آن قرار گرفته بودند به طور خاص ارجاع و دستور پیگیری فرمودند به عنوان مثال ایشان دستور تعطیلی یک بازداشتگاه را که استانداردهای لازم برای حفظ حقوق متهمین نداشت، صادر کردند.
جلیلی تاکید کرد: بر این اساس برخورد دستگاهها با تحرکات مجرمانه باید صرفاً در چارچوب قانون باشد و کسی حق ندارد به این بهانه حقوق مشروع افراد را نادیده بگیرد و یا آن را سلب کند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقتدار نظام و ملت تاکید کرد: نظام به پشتوانه این اقتدار و با قوت تمام نه تنها در صحنه بین‌المللی دفاع حداکثری از حقوق ملت ایران را دنبال خواهد کرد بلکه این پشتوانه مردمی را سرمایه‌ای برای تثبیت ارزش‌ها، منافع و امنیت ملی می‌داند و خواست ملت را هم در جهت احترام به نتیجه آرای 40 میلیونی و هم در جهت احترام به حقوق شهروندی آنان محقق خواهد کرد و اجازه نخواهد داد با عبور از قانون کسانی یا رای ملت را انکار کنند و یا در مقابل، حقوق شهروندان را نادیده بگیرند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد