اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

اخبار ویژه روزنامه کیهان

               شعبده بازی حل و عقد برای غیب کردن رای مردم!

 

افراطیون شکست خورده از مردم در انتخابات باشکوه 22خرداد، به ترفند حذف صورت مسئله و نوشتن صورت مسئله ای انحرافی روی آورده اند. در این شیوه ریاکارانه و شعبده بازانه، عناصر شکست خورده ای که به جای تمکین در مقابل رای مردم، سر به شورش و قانون شکنی گذاشتند، صورت مسئله را عوض نموده و ادعا می کنند دعوا بر سر مشروعیت و چگونگی آن است! در این شیوه چشم بندی که جرقه آن توسط یکی از رجال سیاسی زده شد، ادعا می شود «با رای مردم تقابل وجود دارد در حالی که بدون رای مردم مشروعیت وجود نخواهد داشت».
صرف نظر از بحث های کلامی و سیاسی و آکادمیک درباره خاستگاه مشروعیت و تفاوت مشروعیت و مقبولیت و... واقعیت این است که مسئله موجود عدم تمکین طیفی از گردن کلفت ها و دیکتاتورهای حزبی در برابر رای قاطع مردم است فارغ از این که این رای را نشانه مشروعیت بدانیم یا مقبولیت.

اخبار ویژه روزنامه کیهان

شعبده بازی حل و عقد برای غیب کردن رای مردم!

افراطیون شکست خورده از مردم در انتخابات باشکوه 22خرداد، به ترفند حذف صورت مسئله و نوشتن صورت مسئله ای انحرافی روی آورده اند. در این شیوه ریاکارانه و شعبده بازانه، عناصر شکست خورده ای که به جای تمکین در مقابل رای مردم، سر به شورش و قانون شکنی گذاشتند، صورت مسئله را عوض نموده و ادعا می کنند دعوا بر سر مشروعیت و چگونگی آن است! در این شیوه چشم بندی که جرقه آن توسط یکی از رجال سیاسی زده شد، ادعا می شود «با رای مردم تقابل وجود دارد در حالی که بدون رای مردم مشروعیت وجود نخواهد داشت».
صرف نظر از بحث های کلامی و سیاسی و آکادمیک درباره خاستگاه مشروعیت و تفاوت مشروعیت و مقبولیت و... واقعیت این است که مسئله موجود عدم تمکین طیفی از گردن کلفت ها و دیکتاتورهای حزبی در برابر رای قاطع مردم است فارغ از این که این رای را نشانه مشروعیت بدانیم یا مقبولیت.

در آخرین نمونه از این فضاسازی های فریبکارانه- که طی دو هفته اخیر به ویژه از سوی برخی محافل رسانه ای شدت یافته- حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران مدعی شد: تکلیف کار همین جا باید مشخص شود. ملت یا حق انتخاب دارند و یا ندارند. اگر حق انتخاب دارند که در آن صورت باید انتخابات واقعی و سالم باشد. متاسفانه الان شاهدیم که به محض اشاره به حقوق ملت از سوی آقای هاشمی صداهایی از اطراف بلند شده است که اساسا مردم حقی ندارند. امروز شاهد بروز نظرات بدیعی در نظام هستیم که مردم را یک سر کنار می گذارند و صحبت از حق خدا می کنند و می گویند که اساسا مشروعیت نظام با خداست.

وی که با سایت وابسته به شاخه جوانان حزب سخن می گفت، اشاره ای به تضییع مکرر حقوق ملت از سوی حزب و جریان متبوع خود در زمینه اشرافیگری، دست یازیدن به بیت المال، قانون شکنی، زد و بند با سوءاستفاده کنندگان اقتصادی و سیاسی، پیشنهاد دستکاری قانون اساسی برای تمدید ریاست جمهوری هاشمی و... نکرد و توضیح نداد که چرا هم در انتخابات سال 84 و هم در انتخابات امسال به کارشکنی و دهن کجی در مقابل رای قاطع ملت پرداخته اند.

مرعشی در گفت وگوی خود خواستار محوریت بخشیدن به میرحسین موسوی شد و با وجود ادعای «احقاق حقوق ملت در چارچوب قانون اساسی»، خواستار بدعتگذاری و دور زدن نهادها و مجاری قانونی شد. سخنگوی کارگزاران پیشنهاد داد «هیئت حل و عقل ]عقد![ با دعوت از بزرگان و دلسوزان و شخصیت های شناخته شده، موثر و طراز اول از نهادهای مختلف و جناح های سیاسی از خبرگان و مجلس و مجمع تشخیص و قوه قضاییه، علما و مراجع، مجمع روحانیون و جامعه روحانیت تشکیل شود.»

مرعشی که گویا به شرح اظهارات مبهم هاشمی رفسنجانی می پرداخت، اظهارات هاشمی را «بسته جناب آقای هاشمی» لقب داد اما توضیح نداد که ایجاد هیئت های خلق الساعه و من درآوردی و دلبخواه چه نسبتی با شعار قانون گرایی و دفاع از قانون اساسی و اساسا شعار احترام به رای و انتخاب مردم دارد.
وی همچنین خبر داد بیانیه موسوی در خصوص تشکیل جبهه، هفته آینده منتشر می شود. منابع رسانه ای از ملاقات دوشنبه گذشته مرعشی با میرحسین موسوی خبر داده بودند. تشکیل جبهه سیاسی، اول بار از سوی دو نفر- مرعشی و عزت سحابی- به میرحسین موسوی القا شد.


فقط 2ماه مهلت دارید ولی ما به این زودی مذاکره نمی کنیم!

اخبار متعدد منتشره، از سردرگمی استراتژیک آمریکا و غرب در مقابل ایران حکایت می کند.
هرچند که جان بولتون سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل با اشاره به مواضع دولت جدید این کشور اعلام کرد: «اوباما هیچ تفکر استراتژیک جدیدی در مورد ایران ندارد» اما خبرها حاکی از آن است که استراتژی سابق هم از هم پاشیده و آمریکا و اروپا در سردرگمی کامل به سر می برند.

از جمله شواهد سردرگمی این است که طی یک ماهه اخیر رئیس جمهور، وزیر خارجه و وزیر دفاع آمریکا با لحنی متکبرانه خواستار مذاکره با ایران شدند و حتی پایان سپتامبر (شهریورماه) را به عنوان مهلتی ضمنی برای این مذاکره تعیین کردند بی آن که بگویند اگر ایران به نیاز اساسی آنها به این مذاکره ترتیب اثر نداد، آنها چه خواهند کرد. این دعوت - توام با تهدید!- به مذاکره در بیانیه گروه 8 کشور صنعتی نیز دیده می شد. وزیران خارجه و دفاع آمریکا به ویژه در هفته اخیر بر عجله خود برای مذاکره تاکید کردند. با این وجود همزمان خاویر سولانا مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا مدعی شد: گفت وگوهای هسته ای با ایران به خاطر مسائل انتخابات و نقض حقوق بشر در ایران، در آینده ای نزدیک منتفی است.

وی اضافه کرد: فکر نمی کنم ایران به زودی به پیشنهاد گروه 1+5 برای گفت وگو های هسته ای که در ماه آوریل ارائه شد پاسخ دهد.

در همین حال مجله نیوزویک با ادعای اینکه مذاکرات به ایران مشروعیت می دهد! خواستار توقف و تاخیر در مذاکرات شد و نوشت: بهترین استراتژی این است که فعلا دست نگه داریم.

نیوزویک در عین حال نوشت: تاکنون برخی چیزها بر غرب تحمیل شده و در آینده هم با تحمیل های جدیدتری روبرو خواهد شد و ایران به ساخت بمب اتمی نزدیک تر می شود.

این سردرگمی ها در حالی است که جان بولتون سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل طی تحلیلی در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: بدتر از همه این است که اوباما راهبرد جدیدی مقابل ایران ندارد و تنها قول سیاست چماق و هویج را می دهد در حالی که تحریم ها توخالی و بی اثر بوده اند و ایران بدون توجه به درخواست آمریکا به مسیر خود ادامه می دهد. این همان رویکرد شکست خورده 6 سال گذشته است. دلیلی وجود ندارد ایران پس از انتخابات ناگهان تلاش های دیپلماتیک اوباما را بپذیرد.

بولتون همچنین تاکید کرد: اسرائیل از فشارهای ایران خرد شده و زمان فعلی برای اسرائیل خردکننده است. اظهارات اخیر هیلاری کلینتون در واقع این سخنان چراغ سبز آمریکا برای تبدیل ایران به قدرت هسته ای است.
وی می افزاید: سارکوزی رئیس جمهور فرانسه نیز مدعی آغاز سرگیری گفت وگوهای ایران با غرب تا سپتامبر شده است ولی هر روز که می گذرد توانایی های هسته ای ایران به طور شدیدی افزایش می یابد.
بولتون در خاتمه تصریح کرد: روابط آمریکا با اسرائیل بیش از هر زمان دیگری از سال 1956به این سو و بحران گذرگاه سوئز به وخامت گراییده است و پیام گیتس به اسرائیل در واقع عدم حمله به ایران بود.


اخراج مصلحتی از VOA برای سرویس دهی آسان تر به «سیا»

فعالیت های اخیر یک مستخدم سازمان سیا در تدارک تشنج نشان می دهد کناره گیری اخیر وی از صدای آمریکا نه به خاطر اخراج از این شبکه بلکه در راستای رفع اتهام و مسئولیت از دولت آمریکا بوده است.
محسن سازگارا از موسسان نشریات زنجیره ای در ایران که بعدها به شبکه رسانه ای بیگانه-موسوم به شبکه عنکبوت- وصل شد و از کشور گریخت، در جریان حوادث تیرماه 78 به ایفای نقش پرداخت اما پس از روشن شدن ماهیتش از کشور خارج شد و به آمریکا رفت. وی در طول این سال ها با صدای آمریکا همکاری مستقیم داشت. وی در پروژه القای تقلب و ایجاد التهاب در میان افکارعمومی نیز به رسانه های ضدانقلاب نظیر صدای آمریکا یاری رساند اما پس از آنکه ماجرای آشوب آفرینی عوامل آمریکا جدی شد و مقامات کشورمان دولت اوباما را مورد سرزنش قرار دادند، محافل آمریکایی سعی کردند مسئولیت مزدوران و نقش آفرینان را از گردن خود باز کنند. در این راستا، عناصری نظیر سازگارا که آشکارا در پروژه آشوب های مخملین فعالیت می کردند و دستور العمل ها و تاکتیک های تدوین شده از سوی سازمان سیا را منتشر می کردند، از حضور علنی در VOA کنار گذاشته شدند.

با این حال وی به صورت ظاهراً خودجوش! در شبکه رسانه ای دعوت به اغتشاش و تشنج در کنار عناصری نظیر محسن مخملباف به ایفای نقش می پردازد. در همین زمینه و در حالی که موسوی و کروبی اعلام کرده اند به خاطر عدم مجوز در تجمع اعلام شده برای روز پنج شنبه شرکت نمی کنند، سازگارا و مخملباف به کار انتشار شایعات مبنی بر اینکه «موسوی چه با مجوز چه بی مجوز در تجمع شرکت می کند» مبادرت کرده اند. سایت موج سبز آزادی هم که یکی دو هفته ای است اساساً برای ساماندهی دوباره آشوبگران راه اندازی شده با این دو نفر و برخی عناصر مقیم داخل همکاری می کند. سایت مشارکتی نوروز در کنار سایت روز آن لاین (وابسته به حسین باستانی بولتن نویس فراری ریاست جمهوری در زمان خاتمی) بلافاصله پس از آغاز به کار «موج سبز آزادی» آگهی شروع به فعالیت این سایت را مخابره کردند.


آن یکی که سال هاست سکته کرده این جبهه هم جای بسی تأمل دارد

عضو مرکزیت کارگزاران سازندگی می گوید: جبهه اصلاحات در طول سالیان گذشته به خصوص انتخابات اخیر دچار سکته سیاسی شده است.
مرتضی سجادیان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران علت این سکته را «حرکت های غیرمنطقی» دانست و افزود: یکی از عوامل شقاق پایدار در جبهه اصلاحات وجود اندیشه های جنجالی افراد بوده است.

وی با اشاره به انسجام و پیوستگی جریان اصولگرا در انتخابات اخیر گفت: پیش از انتخابات ما شاهد انتقادات بسیار زیاد به عملکرد احمدی نژاد بودیم، چنانچه سنگین ترین نقدها از سوی همفکران و هم جناح های وی صورت می گرفت، اما در نهایت دیدیم که این جناح با کنار گذاشتن چنددستگی حول محور احمدی نژاد وارد عرصه انتخابات شدند.

عضو شورای مرکزی کارگزاران همچنین با انتقاد از حرکت ضد حزبی کرباسچی و پیوستن به ستاد کروبی گفت: این کار برخلاف مرامنامه حزب بود و ایشان باید استعفا می داد یا شورای مرکزی، وی را خلع مسئولیت می کردند اما بی شک حرکت غیرمنطقی کرباسچی در تاریخ ثبت خواهد شد.

سجادیان با بیان این که میرحسین موسوی نماد جریان اصلاح طلب نیست، درباره تشکیل جبهه سیاسی از سوی وی گفت: اگر موسوی تصمیم داشته باشد جبهه پویا و ماندگاری تشکیل دهد باید براساس اساسنامه منطبق با قوانین کشور از حضور افراد و احزاب تندرو که ممکن است این جریان را با چالش مواجه کند، جلوگیری کند. تشکیل جبهه سیاسی به مراتب دشوارتر از تشکیل حزب است. این که اتحاد موسوی و کروبی و خاتمی چقدر ماندگار باشد جای بسی تأمل دارد.

وی اضافه کرد: احزاب و گروه ها باید براساس مرامنامه و اساسنامه یعنی در جهت حفظ و بقای نظام همان طور که قانونی مجوز گرفته اند، قانونی هم فعالیت کنند. هر حزب و گروهی که باعث ایجاد تنش سیاسی و فکری در جامعه شود، تهدید محسوب می شود و چنانچه این احزاب به اصول خود بازنگردند، باعث سوءاستفاده معاندین نظام می شوند بنابراین احزابی که برخلاف قانون فعالیت کنند، می بایست مجوزشان بازنگری و به طور قانونی با آنها برخورد شود.


وقتی صهیونیست ها غیب می گویند

رسانه های غربی طی یکی دو روز گذشته تلاش ویژه ای برای وخیم جلوه دادن وضعیت افراد بازداشت شده به خرج می دهند.

از جمله تاکتیک های این رسانه ها انتشار دوره ای خبر فوت شدن یکی دو نفر از افراد بازداشت شده است. به عنوان نمونه سه شنبه شب این خبر که یکی از بازداشت شدگان فوت کرده به طور وسیع در تهران پخش شد اما پی گیری ها نشان داد وی کاملا سالم است و خانواده او به طور مرتب با وی دیدار می کنند. علاوه بر این برخی رسانه های خارجی و عده ای از سیاسیون در داخل دائما از شکنجه شدید زندانیان خبر می دهند. رادیو رژیم صهیونیستی دیروز حتی از نوع شکنجه های اعمال شده هم سخن گفت و مدعی شد در هوای 40درجه روی سر برخی متهمان آب می ریزند! یک سؤال ساده این است که چگونه اصلاح طلبان و رسانه های خارجی ادعای «شکنجه بازداشت شدگان را می کنند در حالی که از سوی دیگر مدعی هستند خانواده های آنها هیچگونه دسترسی به آنها ندارند. اگر اطلاعی از بازداشت شدگان در دست نیست ادعای شکنجه آنها و خبردادن از نوع شکنجه ها جز «غیب گویی» مبنای دیگری نمی تواند داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد