اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

توصیه‌های عضو نهضت آزادی به هاشمی قبل از نمازجمعه چه بود؟

علی بهزادنیا از وابستگان نهضت آزادی که خود را پزشک اسبق هاشمی رفسنجانی معرفی کرده است، متن نامه‌ای از خود به هاشمی را منتشر کرد که در آن توصیه‌هایی قبل از اقامه نمازجمعه جنجالی 26 تیر هاشمی، توصیه‌هایی به وی کرده است.

به گزارش رجانیوز، وی که که در انتخابات اولین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدای نهضت آزادی در تهران معرفی شد و پس از وقایع تروریستی سال 60 ، ایران را به مقصد امریکا ترک کرد و اکنون نیز در کالیفرنیا اقامت دارد در نامه خود به هاشمی رفسنجانی وقایع منتهی به برکناری ابوالحسن بنی صدر در سال 60 را "کودتای سال 60 " خواند و نوشت: گفتم حق طبابت را بیادتان بیاورم که اولین طبیبی بودم، که آقای وحید دستگردی، پس از آنکه از ناحیه شکم و طحال ضربه خورده بودید، مرا بر بالین شما آورد و برای جلو گیری از جراحی، روزی دو بار به معاینه شما می‌آمدم. در حال حاضر من در کالیفرنیا بعنوان مشاور پزشکی ایالت مشغول کارم.

بهزادنیا در بخش دیگری از این نامه خطاب به هاشمی می‌نویسد: از آنچه بر ایران و ایرانی میگذرد، متاثر و متاسفم، بدون اینکه بگذشته و نقش شما در بخش عمده آنچه در ایران می‌گذرد، فعلا" کاری داشته باشم، می‌گویم.

وی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت توصیه می‌کند: «بیایید بقول آقای ابراهیم نبوی در این "روز مبادایتان" وبقول من در لشگر یزید نقش حر را بازی کنید بیایید دروغگو را رسوا کنید. من دلیل هفته ها سکوت شما را نمی‌دانم. اما می‌دانم که تا روزی دیگر شما می‌توانید همراه باکسانی که می‌خواهند بنماز شما اقتدا کنند، از خون‌ریزی‌های بیشتر جلوگیری کنید. خطبه شما می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ ایران و کارنامه زندگی عقیدتی و سیاسی شما باشد، حتی اگر فردا آخرین روز حیات شما باشد.

این عضو سابق نهضت آزادی ادعا کرده است ابطال انتخابات، آزادی اسیران، اعلان بی‌کفایتی مسئولین، به‌عنوان 3 حق و خواسته ملت ایران است و هاشمی باید در خطبه‌هایش این موارد را عنوان کند.

وی ادامه می‌دهد: می‌دانم که شما به مرحوم امیرکبیر علاقه خاصی دارید، من هم مرید مدرس و مصدقم، این چه ننگ و خواری است که کشور امیرکبیر و مصدق بخواهد با چماق و تفنگ کودتاچیان اداره شود. آقای هاشمی، فردا روزی است که گفتارتان فاصله اعلی علیین و اسفل السافلین را برایتان ترسیم می‌کند. آرزو می‌کنم که، تقوی از خداوند، در این جهت گیری یار و یاورتان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد