اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

رئیس جمهور در مراسم افطار با خانواده شهدا و مسئولان دولت:

اعضای کابینه دهم برای خدمت به ملت کمربندها را محکم‌تر ببندند

خبرگزاری فارس:رئیس جمهور گفت: اعضای کابینه دهم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و کمربندها را برای خدمت بی دریغ به ملت ایران محکم‌تر ببندند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، دکتر محمود احمدی نژاد شامگاه پنجشنبه در مراسم افطار صمیمی خانواده های شهدای دولت و وزیران دولت نهم و دهم، خانواده شهیدان به ویژه شهدای دولت را چشم و چراغ و راهنمای مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد:خانواده مسئولان با دلگرم کردن، روحیه دادن و صبر و ایستادگی نقشی مؤثر در خدمتگزاری خادمان به ملت دارند.

وی با اشاره به تلاش اعضای دولت نهم برای سربلندی و سرافرازی پرچم خدمت، عدالت و برادری در سخت ترین شرایط، تصریح کرد: اعضای دولت نهم همچون گذشته در قطار پیشرفت روز افزون ایران اسلامی قرار دارند و اعضای کابینه دهم نیز باید بدانند مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و کمربند ها را برای خدمت بی دریغ به ملت ایران محکم تر ببندند.

احمدی نژاد همه مسئولان و مردم را متعهد به حفظ،استمرار و پافشاری در راه شهیدان دانست و اظهار داشت:توکل به خدا،ایستادگی بر آرمانها،فداکاری، پافشاری برعدالت،مردمی بودن،ساده زیستی، مقابله با ظالمان ،یکتاپرستی، پاکی و برادری راهی است که شهیدان در برابر ملت ایران و همه ملت ها قرار داده اند.

رئیس جمهور در این مراسم صمیمی به طور جداگانه با خانواده شهدای دولت و همچنین خانواده های دولت نهم و کابینه دهم دیدار و گفتگو کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
دردگیر۸۸ 1388/06/15 ساعت 12:11 ب.ظ http://agha14.blogfa.com

شما هم با افتخار لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد