اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

اصولگرایان حامی ولایت

این بلاگ در راستای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای و در جهت اصولگرایی می باشد.لطفا با نظرات خود ما را به کمال نزدیکتر کنید

تمجید کروبی از شیخ آلت دست گذشته و حامی امروز

کروبی از 67 تا 88؛

تمجید کروبی از شیخ آلت دست گذشته و حامی امروز 

در پی اظهارات اخیر منتظری مبنی بر حمایت از اقدامات شجاعانه کروبی و موسوی، کروبی با انتشار نامه ای خطاب به منتظری نوشت: از اینکه به خاطر برخی تعرضات از این حقیر تفقد کردید، قدردانی می کنم.

روابط مهدی کروبی با شیخ آلت دست باند مهدی هاشمی روز به روز تقویت می شود. به گزارش کیهان، در پی اظهارات اخیر منتظری مبنی بر حمایت از اقدامات شجاعانه کروبی و موسوی، کروبی با انتشار نامه ای خطاب به منتظری نوشت: از اینکه به خاطر برخی تعرضات از این حقیر تفقد کردید، قدردانی می کنم.
در نامه توام با ابراز محبت کروبی به منتظری آمده است: از اینکه بخاطر برخی حوادث و تعرضات پیش آمده بعد از انتخابات دور دهم ریاست جمهوری برای اینجانب از این حقیر تفقد نمودید و طی نامه ها و بیاناتی اظهار تاسف فرمودید لازم دانستم بدین وسیله تشکر و قدردانی خود را اعلام دارم و از اینکه این پاسخ با کمی تاخیر خدمتتان ارسال می شود پوزش می خواهم
کروبی با تکرار برخی شایعات القا شده به وی و زیر سوال بردن انتخاباتی که در آن ناکام مانده، مدعی شد اصول قانون اساسی نادیده گرفته می شود.
نزدیک شدن تدریجی کروبی به بیت منتظری که با وساطت برخی بقایای باند جنایتکار و منافق مهدی هاشمی انجام می شود، در حالی است که وی در 29 بهمن 67 (به همراه آقایان سیدحمید روحانی و امامی جمارانی) از ساده لوحی های منتظری و آلت دست منافقین قرار گرفتن وی به شدت انتقاد کرده بود. در آن نامه همچنین با اشاره به حمایت منتظری از منافقین تروریست آمده بود: «شما همیشه در برخورد با مسئولان و مقامات قضایی از عفو زندانیان گروهکی سخن می گویید و آزادی آنان را می خواهید. با وجود آن که بارها برای شما ثابت شده است که بسیاری از آنان به سبب اصرار و پافشاری شما مورد عفو قرار گرفتند و آزاد شدند و با شناسایی بیشتر از پاسداران و بسیجیان دست به آدمکشی و ترور زده و خون عزیزان ما را ریختند. لیکن هرگز این گونه رویدادها در موضع شما در پشتیبانی از زندانیان گروهکی تغییری پدیده نیاورده است.»
آبان ماه سال گذشته در حالی که کروبی برای نامزدی انتخابات آماده می شد، محمدعلی ابطحی (حامی بعدی نامزدی کروبی) با انتشار مقاله ای علیه کروبی تصریح کرد که کروبی جلوتر از دیگران دنبال طرد و حذف منتظری بود.
دفتر کروبی در آخرین اطلاعیه ای که صادر کرده، مدعی شد یکی از افرادی که کروبی به استناد اظهارات او ادعا می کرده به بازداشت شدگان حوادث اخیر تجاوز شده، مفقود شده است!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد